24 בתי ספר לספרדית הטובים ביותר בברצלונה בשנת 2024 (מתוך 341 ש״ח)

בתי ספר בברצלונה שנכתבה עליהם חוות דעת לאחרונה

Enforex: Barcelona Beach Summer Camp (Junior)

פרספקטיבה של סטודנטים נקודות חיוביות: 1. תלמידים ומורים אחרים היו ידידותיים. 2. המתקנים בבית הספר הבריטי בו התקיימו השיעורים היו טובים ומודרניים. נקודות שליליות: 1. נאמר לנו להגיע ביום הראשון בשעה 8:40 בבוקר למבחן שפה, אך נאלצנו... more

Don Quijote: Barcelona Beach Summer Camp (Junior)

המיקום די נחמד, לא רחוק מברצלונה, שם ישנתי. כמו כן החוף לא רחוק, בערך 20 דקות הליכה. זה טוב לפעילויות אחר הצהריים שלנו, גם אם מצאתי אותן די מרתקות ושונות מאוד ממה שאתה יכול לראות באתר. שיעורי אנגלית היו נחמדים, המורה היה ידידותי מאוד. אני חושב... more


סוגי קורסים בספרדית

מה סוג language! הקורס אתה מחפש?

כללי

קורסים כללי לספרדית

כלליים קורסי ספרדית למבוגרים המעוניינים לשפר את הדיבור שלהם, האזנה, קריאה וכתיבה בספרדית. רוב הקורסים הם למבוגרים בני 16 ומעלה. ישנם קורסים באורך של 2 עד 48 שבועות. רוב הקורסים הם של 30 שעות לימוד בשבוע.

זוטר

קורסים נוער ללימוד ספרדית

קורסים נוער לספרדית הם אידאלי לילדים בני 4 עד 12 ובני נוער עד גיל 18 שרוצים ללמוד ספרדית במהלך הקיץ. ישנם קורסים באורך 4 - 8 שבועות.

מבחן הכנה

קורסי הכנה למבחן בספרדית

קורסי הכנה למבחן בספרדית הם לתלמידים שרוצים להתכונן למבחני יכולת ספרדית כדי לשפר את סיכויי עבודה או להתקבל לאוניברסיטת רווח.

עסקים

קורסים עסקיים ללימוד ספרדית

שיעורי ספרדית עסקית אחד על אחד הם עבור אנשי עסקים בכירים ואנשי מקצוע שרוצים ללמוד ספרדית מהר ככל האפשר עם שיעורים מותאמים אישית ומורה פרטי לספרדית.

ללמוד ולעבוד

לעבוד וללמוד תוכניות בספרדית

תוכניות עבודה ולימודים הן למבוגרים שרוצים ללמוד ספרדית ולרכוש ניסיון בעבודה מקצועי באותו הזמן.

התמחות

קורסים מיוחדים בספרדית

קורסים מיוחדים בספרדית הם למי שרוצה ללמוד ספרדית ולקחת חלק בפעילויות, כגון ספורט, אמנויות, מזון, ועוד.