8 בתי ספר לצרפתית הטובים ביותר במונפלייה בשנת 2024 (מתוך 579 ש״ח)

בתי ספר במונפלייה שנכתבה עליהם חוות דעת לאחרונה

Institut Linguistique Adenet: Montpellier

ניתן לתאר את הביקור שלי כמצוין למדי בכל התפקידים המוצעים: מורים, מיקום, מתקנים, פעילויות ודיור. אני מרוצה לחלוטין מהביקור שלי ואני בטוח שבאמת שיפרתי את הצרפתית שלי באופן משמעותי. הדבר היחיד שצריך להזכיר עם סימן פחות סופרלטטיבי הוא הגעתי הראשונה... more

Institut Linguistique Adenet: Montpellier

הייתי מאושר עם ההחלטה שלי על אדנית. המורים טובים והמתקנים נהדרים גם כן. היתה לי משפחה ממש חביבה שבה הרגשתי חם מאוד אבל עדיין היה עצמאות, אז אני צריך לבלות את הזמן שלי גם יוצא עם חברים חדשים בערבים. היו צעירים, אבל בעיקר אנשים בחרו להישאר זמן רב יותר... more


סוגי קורסים בצרפתית

מה סוג language! הקורס אתה מחפש?

כללי

קורסים כללי לצרפתית

כלליים קורסי צרפתית למבוגרים המעוניינים לשפר את הדיבור שלהם, האזנה, קריאה וכתיבה בצרפתית. רוב הקורסים הם למבוגרים בני 16 ומעלה. ישנם קורסים באורך של 2 עד 48 שבועות. רוב הקורסים הם של 30 שעות לימוד בשבוע.

זוטר

קורסים נוער ללימוד צרפתית

קורסים נוער לצרפתית הם אידאלי לילדים בני 4 עד 12 ובני נוער עד גיל 18 שרוצים ללמוד צרפתית במהלך הקיץ. ישנם קורסים באורך 4 - 8 שבועות.

מבחן הכנה

קורסי הכנה למבחן בצרפתית

קורסי הכנה למבחן בצרפתית הם לתלמידים שרוצים להתכונן למבחני יכולת צרפתית כדי לשפר את סיכויי עבודה או להתקבל לאוניברסיטת רווח.

עסקים

קורסים עסקיים ללימוד צרפתית

שיעורי צרפתית עסקית אחד על אחד הם עבור אנשי עסקים בכירים ואנשי מקצוע שרוצים ללמוד צרפתית מהר ככל האפשר עם שיעורים מותאמים אישית ומורה פרטי לצרפתית.

הכשרת מורים

קורסים להכשרת מורים בצרפתית

קורסים להכשרת מורים לצרפתית הם מורים המעוניינים בהוראת צרפתית בחו”ל. יש ביקוש עצום למורים לצרפתית מוסמכים ברחבי עולם עם הזדמנויות עבודה בכמעט כל מדינה ברחבי העולם.

התמחות

קורסים מיוחדים בצרפתית

קורסים מיוחדים בצרפתית הם למי שרוצה ללמוד צרפתית ולקחת חלק בפעילויות, כגון ספורט, אמנויות, מזון, ועוד.