2 בתי ספר לאנגלית הטובים ביותר בלסבו סיטי בשנת 2024 (מתוך 1,731 ש״ח)

בתי ספר בלסבו סיטי שנכתבה עליהם חוות דעת לאחרונה

3D Universal Academy

אני מאוד אוהב מורים שלימדו אותי כי הם מתכוונים ללמד תלמידים וקשובים. לגבי הכיתה שלי אני אוהב את זה למרות שלפעמים אני מרגיש מודאג, אבל עבר. אני אוהב את המיקום של בית הספר כי זה ליד הסופרמרקט. מאוד נוח לי לעשות קניות. ולגבי הדיור והמתקנים אני מאוד... more

3D Universal Academy

זה היה הפעם הראשונה שלי ללמוד בחוץ לארץ. קראתי הרבה מידע על הארץ ועל העיר לפני הלכתי לשם, אבל זה היה קשה למצוא משוב על ביה ס הזה. ידידי מטייוואן המליץ לי הספר הזה והחלטתי להשאר באקדמיה תלת-ממד. הסיבה השנייה למה בחרתי 3D הוא המחיר. זה היה זול יותר... more


סוגי קורסים באנגלית

מה סוג language! הקורס אתה מחפש?

כללי

קורסים כללי לאנגלית

כלליים קורסי אנגלית למבוגרים המעוניינים לשפר את הדיבור שלהם, האזנה, קריאה וכתיבה באנגלית. רוב הקורסים הם למבוגרים בני 16 ומעלה. ישנם קורסים באורך של 2 עד 48 שבועות. רוב הקורסים הם של 30 שעות לימוד בשבוע.

זוטר

קורסים נוער ללימוד אנגלית

קורסים נוער לאנגלית הם אידאלי לילדים בני 4 עד 12 ובני נוער עד גיל 18 שרוצים ללמוד אנגלית במהלך הקיץ. ישנם קורסים באורך 4 - 8 שבועות.

מבחן הכנה

קורסי הכנה למבחן באנגלית

קורסי הכנה למבחן באנגלית הם לתלמידים שרוצים להתכונן למבחני יכולת אנגלית כדי לשפר את סיכויי עבודה או להתקבל לאוניברסיטת רווח.

עסקים

קורסים עסקיים ללימוד אנגלית

שיעורי אנגלית עסקית אחד על אחד הם עבור אנשי עסקים בכירים ואנשי מקצוע שרוצים ללמוד אנגלית מהר ככל האפשר עם שיעורים מותאמים אישית ומורה פרטי לאנגלית.