7 בתי ספר לגרמנית הטובים ביותר בהמבורג בשנת 2024 (מתוך 300 ש״ח)

בתי ספר בהמבורג שנכתבה עליהם חוות דעת לאחרונה

Sprachschule Aktiv Hamburg

הקבוצה והמורה היו נהדרים. בילינו ביחד אני חושב. אני חושב שאולי אני צריך להיות ברמה גבוהה יותר, אבל זה היה נחמד בכל מקרה ולמדתי את היסודות טוב. more

did deutsch-institut Hamburg

השיעורים התקיימו בזמן. המורה הסתגלה היטב לצרכיי. העידוד שלו עזר לי להתגבר על הפחד מלדבר גרמנית. למורה הייתה סבלנות רבה ולקחה את הזמן להסביר לי את המילים שלא הבנתי. המשכנו את שיחת הטלפון כי זה מה שהייתי צריך. more


סוגי קורסים בגרמנית

מה סוג language! הקורס אתה מחפש?

כללי

קורסים כללי לגרמנית

כלליים קורסי גרמנית למבוגרים המעוניינים לשפר את הדיבור שלהם, האזנה, קריאה וכתיבה בגרמנית. רוב הקורסים הם למבוגרים בני 16 ומעלה. ישנם קורסים באורך של 2 עד 48 שבועות. רוב הקורסים הם של 30 שעות לימוד בשבוע.

זוטר

קורסים נוער ללימוד גרמנית

קורסים נוער לגרמנית הם אידאלי לילדים בני 4 עד 12 ובני נוער עד גיל 18 שרוצים ללמוד גרמנית במהלך הקיץ. ישנם קורסים באורך 4 - 8 שבועות.

מבחן הכנה

קורסי הכנה למבחן בגרמנית

קורסי הכנה למבחן בגרמנית הם לתלמידים שרוצים להתכונן למבחני יכולת גרמנית כדי לשפר את סיכויי עבודה או להתקבל לאוניברסיטת רווח.

עסקים

קורסים עסקיים ללימוד גרמנית

שיעורי גרמנית עסקית אחד על אחד הם עבור אנשי עסקים בכירים ואנשי מקצוע שרוצים ללמוד גרמנית מהר ככל האפשר עם שיעורים מותאמים אישית ומורה פרטי לגרמנית.

הכשרת מורים

קורסים להכשרת מורים בגרמנית

קורסים להכשרת מורים לגרמנית הם מורים המעוניינים בהוראת גרמנית בחו”ל. יש ביקוש עצום למורים לגרמנית מוסמכים ברחבי עולם עם הזדמנויות עבודה בכמעט כל מדינה ברחבי העולם.

ללמוד ולעבוד

לעבוד וללמוד תוכניות בגרמנית

תוכניות עבודה ולימודים הן למבוגרים שרוצים ללמוד גרמנית ולרכוש ניסיון בעבודה מקצועי באותו הזמן.

התמחות

קורסים מיוחדים בגרמנית

קורסים מיוחדים בגרמנית הם למי שרוצה ללמוד גרמנית ולקחת חלק בפעילויות, כגון ספורט, אמנויות, מזון, ועוד.