3 בתי ספר לספרדית הטובים ביותר בפנמה סיטי בשנת 2024 (מתוך 548 ש״ח)

בתי ספר בפנמה סיטי שנכתבה עליהם חוות דעת לאחרונה

Ileri Spanish School

הבאתי קבוצה של 4 שיבואו לאילרי לשבוע אחד והייתי מרוצה עד כמה המדריכים מסבירי פנים ובקיאות וכיצד כל הפרטים והסידורים היו מתואמים היטב. נהניתי מאוד מהמפגש עם סטודנטים בינלאומיים אחרים שלומדים גם הם ובסוף השבוע הרגשתי כאילו יצרתי כמה חברים למרחקים... more

Ileri Spanish School

אשתי, גלאדיס, היא ספרדית, בעוד אני גרינגו אירי! לא היו לי ציפיות לנסוע לאיטרי במשך השבוע, וגיליתי שזה די מאתגר לקחת את הצד השיחוני של הספרדית. חברתי / חבר כיתתי לגרינג דיוויד ואני קראנו לכל הטיול "הרפתקה" וזה היה הגישה החיובית שלנו לאורך... more


סוגי קורסים בספרדית

מה סוג language! הקורס אתה מחפש?

כללי

קורסים כללי לספרדית

כלליים קורסי ספרדית למבוגרים המעוניינים לשפר את הדיבור שלהם, האזנה, קריאה וכתיבה בספרדית. רוב הקורסים הם למבוגרים בני 16 ומעלה. ישנם קורסים באורך של 2 עד 48 שבועות. רוב הקורסים הם של 30 שעות לימוד בשבוע.

מבחן הכנה

קורסי הכנה למבחן בספרדית

קורסי הכנה למבחן בספרדית הם לתלמידים שרוצים להתכונן למבחני יכולת ספרדית כדי לשפר את סיכויי עבודה או להתקבל לאוניברסיטת רווח.

עסקים

קורסים עסקיים ללימוד ספרדית

שיעורי ספרדית עסקית אחד על אחד הם עבור אנשי עסקים בכירים ואנשי מקצוע שרוצים ללמוד ספרדית מהר ככל האפשר עם שיעורים מותאמים אישית ומורה פרטי לספרדית.

הכשרת מורים

קורסים להכשרת מורים בספרדית

קורסים להכשרת מורים לספרדית הם מורים המעוניינים בהוראת ספרדית בחו”ל. יש ביקוש עצום למורים לספרדית מוסמכים ברחבי עולם עם הזדמנויות עבודה בכמעט כל מדינה ברחבי העולם.