13 בתי ספר לספרדית הטובים ביותר בסלמנקה בשנת 2024 (מתוך 149 ש״ח)

בתי ספר בסלמנקה שנכתבה עליהם חוות דעת לאחרונה

Don Quijote: Salamanca

בעלון, שם היה אמור להיות לא יותר משמונה אנשים בכיתה. התקופה. . היינו תשעה.שני השיעורים היו גדולים מדי. היו טעות בחישוב ראשוני.משתתף אחד גיל הזהב הגיע מאוחר השיעור השני ביום הראשון מביא מספר הכיתה שלנו ל- 8.ואז עוד הגיע ביום השני, מחלקה ראשונה, מביא... more


סוגי קורסים בספרדית

מה סוג language! הקורס אתה מחפש?

כללי

קורסים כללי לספרדית

כלליים קורסי ספרדית למבוגרים המעוניינים לשפר את הדיבור שלהם, האזנה, קריאה וכתיבה בספרדית. רוב הקורסים הם למבוגרים בני 16 ומעלה. ישנם קורסים באורך של 2 עד 48 שבועות. רוב הקורסים הם של 30 שעות לימוד בשבוע.

זוטר

קורסים נוער ללימוד ספרדית

קורסים נוער לספרדית הם אידאלי לילדים בני 4 עד 12 ובני נוער עד גיל 18 שרוצים ללמוד ספרדית במהלך הקיץ. ישנם קורסים באורך 4 - 8 שבועות.

מבחן הכנה

קורסי הכנה למבחן בספרדית

קורסי הכנה למבחן בספרדית הם לתלמידים שרוצים להתכונן למבחני יכולת ספרדית כדי לשפר את סיכויי עבודה או להתקבל לאוניברסיטת רווח.

עסקים

קורסים עסקיים ללימוד ספרדית

שיעורי ספרדית עסקית אחד על אחד הם עבור אנשי עסקים בכירים ואנשי מקצוע שרוצים ללמוד ספרדית מהר ככל האפשר עם שיעורים מותאמים אישית ומורה פרטי לספרדית.

הכשרת מורים

קורסים להכשרת מורים בספרדית

קורסים להכשרת מורים לספרדית הם מורים המעוניינים בהוראת ספרדית בחו”ל. יש ביקוש עצום למורים לספרדית מוסמכים ברחבי עולם עם הזדמנויות עבודה בכמעט כל מדינה ברחבי העולם.

מקצועי

קורסים מקצועיים בספרדית

קורסים מקצועיים בספרדית הם לאנשי מקצוע שרוצים ללמוד ספרדית באזור ספציפי, כגון עסקים, רפואה, משפטים, תעופה, ואירוח.

התמחות

קורסים מיוחדים בספרדית

קורסים מיוחדים בספרדית הם למי שרוצה ללמוד ספרדית ולקחת חלק בפעילויות, כגון ספורט, אמנויות, מזון, ועוד.